Re: notebook: hp vs dell

Autor: Maniek <mmilobedzki_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 10:08:24 MET DST

Piotr Zalewski napisał(a):
> witam,
> szukam noteboka do 4,5k pln
> moje typy:
> hp nx8220 PY515EA centrino 1,73, ati x600, 15'', 512mb ram, 60gb
> DELL LATITUDE D610 centrino 2000, 1024 MB ram, 14'' sxga, ati x300, 80gb
> do uzytku zastepujacego praktycznie deskop.
> i pytanie, czy ati x600 jest o tyle bardziej wydajny od ati x300 zeby
> oplacalo sie brac HP, a dell jest o 200pln tanszy.
> --
> Pozdrawiam
> Zalewski
Do czego ten lapcio ? Do zarabiania/pracy ? Szukaj laptopa z bdb
warunkami gwarancji, wydajność wrzuć na drugie miejsce. Mam D800 i 3
letnią gwarancją Door-2-door i raz miałem okazję z niej korzystać
kiedy padająca bateria wykończyła zasilacz. Na drugi dzień rano
(serwis przyjechał na wskazane przeze mnie miejsce) miałem nową
płytę główną + baterię i słowo przepraszam bez żadnych
ceregieli i dociekania co zrobiłem z baterią, że lapt zdechł.
Prowadzę jednoosobową DG a nie korporację tak gwoli wyjaśnień ;-)
Kolega dla odmiany ma HP i od 3 miesięcy jeździ co kilka dni do
serwisu - sprawdzają sprzęt jest niby OK, kolega jedzie do klienta a
laptop świeci na niebiesko, call do serwisu - "proszę przywieźć i
odebrać za tydzień" i tak w kółko.
Więc HP - NIE !!

Pozdrawiam
Maniek