Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 23:38:56 MET DST

Osobnik posiadający mail'a niecierpiespamu@gdzies.bezspamu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Instalując na innej aprtycji programy i dowalając tam inne dane, gry
> itp, w chwili reinstalacji masz:
> - 2 partycję do czyszczenia (skasowanie program files)

ale za co z czystym sumieniem moge partycje systemowa skasowac, a przy
ponownej instalacji programów wiele z nich zachowa swoje ustawienia,
poniewaz pliki sa na dysku d.

> - pofragmentowany jeszcze jeden dysk

ale za to systemowy jest monimalnie pofragmentowany, bo stosunkowo niewiele
jest na nim zapisywane.

> - jeszcze większy bałagan z plikami konfiguracyjnymi

wydaje mi sie ze wrecz przeciwnie.

> Nadto, zaraz wyjdzie Vista, zajmująca z 8 GB świeżo po instalacji i
> masz problemy z jej zainstalowaniem - musisz zmieniać układ partycji.

na razie nie potrafie sobie wyobrazic, co Vista mógłby miec takiego
ciekawego zebym od razu przechodził na niego z obecnego systemu.

> O tym, że mogą występować problemy z aktualizowaniem Windows - nie
> piszę. (z braku miejsca).

nigdy nie miałem z tym zadnych problemów.

> Do tego dochodzi zapominalstwo i
> zainstalowanie standardowym Program Files na systemowym jakichś
> aplikacji. Przy zbyt małej ilości miejsca wolnego na dysku - problemy
> z defragmentacją.

nie zdarzyło mi sie nigdy. W razie czego zawsze mozna odinstalowac.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
milczysz."   Nina Liedtke