Re: Dysk 250GB - jak podzielic

Autor: Rafał <niecierpiespamu_at_gdzies.bezspamu.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 22:46:09 MET DST

Budzik wrote:

> mniej jakich problemów?

Instalując na innej aprtycji programy i dowalając tam inne dane, gry
itp, w chwili reinstalacji masz:
- 2 partycję do czyszczenia (skasowanie program files)
- pofragmentowany jeszcze jeden dysk
- jeszcze większy bałagan z plikami konfiguracyjnymi

Nadto, zaraz wyjdzie Vista, zajmująca z 8 GB świeżo po instalacji i
masz problemy z jej zainstalowaniem - musisz zmieniać układ partycji.
O tym, że mogą występować problemy z aktualizowaniem Windows - nie
piszę. (z braku miejsca). Do tego dochodzi zapominalstwo i
zainstalowanie standardowym Program Files na systemowym jakichś
aplikacji. Przy zbyt małej ilości miejsca wolnego na dysku - problemy
z defragmentacją.

Pozdrawiam
Rafał