Re: Dziwny problem z płytą (biosem)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 12:20:41 MET DST

"Googie" <no@spam.org> napisał:

> niestety przy próbie wywołania: sys f:
> dostaję komunikat: Could not retrieve the drive specifications
> a w między czasie mój Windows XP ostrzega [...]
> Jak najprościej zainstalować na tej partycji dosa? Jakiego dosa
> instalować? MS-DOSa? :/

Najprościej z dyskietki wygenerowanej pod Win9x albo ściągniętej z
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm. Z takiej dyskietki podnosisz komputer
i po staremu, sys A: C:. Jeśli po drodze są inne partycje FAT i docelowa
jest widoczna pod inną literką niż C:, to chwilowo odłącz fizycznie lub w
BIOS-ie pozostałe dyski. Aha, i nie zapomnij o uczynieniu tej partycji
aktywną.

JoteR