Re: Dziwny problem z płytą (biosem)

Autor: Googie <googie_at_nospam.org>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 17:14:21 MET DST

JoteR wrote:

> Najprościej z dyskietki wygenerowanej pod Win9x albo ściągniętej z
> http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm. Z takiej dyskietki podnosisz
> komputer i po staremu, sys A: C:. Jeśli po drodze są inne partycje
> FAT i docelowa jest widoczna pod inną literką niż C:, to chwilowo
> odłącz fizycznie lub w BIOS-ie pozostałe dyski. Aha, i nie zapomnij o
> uczynieniu tej partycji aktywną.

No dobra, przebrnąłem nieco dalej. polecenie winnt /b nie zadziałało -
ponieważ nie rozpoznał opcji /b czy coś takiego (wyświetlił helpa),
więc wywołałem samo winnt, zadziałało, doszedłem do kopiowania plików
(jeszcze w trybie tekstowym), pokopiował, teraz przestał i wisi :/ Już
tak z 10 min. Więc podejrzewam że nic z tego :/

Jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam (Greetings)!
Googie