Re: Dziwny problem z płytą (biosem)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 29 Jul 2006 - 00:29:36 MET DST

"Googie" napisał:

> Poszukuję zatem rozwiązania na przynajmniej jednej z 2 problemów:
> 1) Jak uruchomić tego biosa?

Na ślepo? Tzn. po pojawieniu się tego kursora wyobrazić sobie, że jesteś w
setupie i z instrukcją w ręku zmienić po omacku sekwencję startową.

> 2) Jak zainstalować Windowsa XP inaczej (bo teraz nie mam już windowsa
> 98, żeby z niego startować)?

Podpiąć pod ten drugi komputer, zrobić partycję startową FAT, posadzić na
niej jakiegoś DOS-a , przekopiować na nią (albo i na inną partycję byle
widoczną dla tegoż DOS-a) katalog i386, podpiąć z powrotem pod komputer
docelowy, wystartować z dysku i po staremu:

cd i386
winnt /b

JoteR