Re: upgrade k7s5a

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 16:05:10 MET DST

Dnia 2006-07-28 14:23, *Sekstus Empiryk* napisał(a) co następuje..
> Mój sprzęt:
>
> Athlon XP 1500+
> ECS K7S5A
> 2 x 256 MB DDR RAM
> {ciach}

> Jest sens inwestować w to pod kątem nowszych gier?
> Wymiana grafiki na powiedzmy GF6600 256 MB (GT?) wystarczy?

Zerknij tu: http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5aguide/
Nie wiem którą masz wersję płyty i czy były jakieś lepiej dopracowane,
ale swego czasu, gdy składałem low-endowego kompa opartego o tą MOBO
{grudzień 2003} zaufany gostek z serwisu stwierdził, że te płyty są
bardzo nieprzewidywalne i że nie warto wsadzać w nią szybszego procka
(szybszego, czyli na owe czasy >= athlon 1400xp).. więc włożyłem Durona
1300. Poza tym cały ten 'cyrk' z dopasowaniem modułów pamięci - masz 2
sloty DDR SDRAM i 2 zwykłe SDRAM - czyli jeśli chcesz więcej pamięci,
zmuszony jesteś sprzedać tą co masz i kupić przynajmniej 2x512 (maksimum
co możesz włożyć to 1GB) /życzę powodzenia z ich dopasowaniem, ja swego
czasu kilka godzin czekałem aż znajdą 2 takie kości, które spasują/.
Ostatnia sprawa to stabilność i wydajność.. tutaj też jest krótko mówiąc
'ciiinko'. AGP 'tylko' 4x..

IMVHO GF6600/GF6600GT da tej płycie takiego 'kopa', jak znaczek
'PIONEER' na tylnej szybie kaszloka ;>

ps. Osobiście nie inwestowałbym w ten sprzęt, choć z drugiej strony,
gdybyś chciał go sprzedać, dużo za niego nie dostaniesz.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus | GG:783307 | me_mail:ludvigus<shft+2>op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *me**housets*  ]