Re: upgrade k7s5a

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 16:29:36 MET DST

Ludvigus, napisales:
> bardzo nieprzewidywalne i że nie warto wsadzać w nią szybszego procka
> (szybszego, czyli na owe czasy >= athlon 1400xp)..

U mnie szybszy poszedł bez bólu, oczywiście na 133MHz.

> Poza tym cały ten 'cyrk' z dopasowaniem modułów pamięci - masz 2
> sloty DDR SDRAM i 2 zwykłe SDRAM - czyli jeśli chcesz więcej pamięci,
> zmuszony jesteś sprzedać tą co masz i kupić przynajmniej 2x512 (maksimum
> co możesz włożyć to 1GB) /życzę powodzenia z ich dopasowaniem, ja swego
> czasu kilka godzin czekałem aż znajdą 2 takie kości, które spasują/.

U mnie poszło bez problemu - zarówno SDR, jak i DDR. Pamięci Wilk i cośtam
jeszcze, nic z wyższej półki.

> Ostatnia sprawa to stabilność i wydajność.. tutaj też jest krótko mówiąc
> 'ciiinko'. AGP 'tylko' 4x..

Między AGP 4x a 8x nie ma żadnej różnicy w wydajności. A sama płyta była
bardzo stabilna i działała o niebo (powiedziałbym, że o rząd wielkości przy
"dyskożernych" operacjach) szybciej, niż Asrock na VIA.

k,