Re: ECS k7s5a + HDD

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 00:27:21 MET DST

Użytkownik "g!b" <gibeekNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:44c86376$0$22583$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Wiec rzecz w tym, ze moj BIOS plyty glownej jest z 2003, i niestety nie
> widzialem nigdzie nic nowszego do tego modelu. Chcialbym kupic dysk
> chociaz 160Gb, ale jestem prawie pewien ze bez aktualizacji biosu nie
> ruszy na niej dysk nawet 120Gb :-/

Uzywam dyskow 200GB i 120GB Samsunga.
Podlaczalem tez Seagate 250GB, Seagate 300GB, WD 300GB, WD200GB.
Wszystkie chodzily bez zarzutu, lacznie z prawidlowym wykrywaniem przez BIOS
pojemnosci.
Plyta k7s5a, bios ostatni albo przedostatni jaki producent wypuscil, wersja
plyty 3.1 bodajze.

To co wypisujaw necie, ze powyzej 137GB ta plyta nie obsluzy to bujda. Sluze
swoimprzykladem jakby co :)
Tez kieyds szukalem info bo mialem identyczne watpliwosci. Teraz juz wiem.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl