Re: ECS k7s5a + HDD

Autor: g!b <gibeekNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Jul 2006 - 09:31:48 MET DST

Użytkownik "Jacek Rogalewicz" napisał

> Użytkownik "g!b" <gibeekNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości

> Uzywam dyskow 200GB i 120GB Samsunga.
> Podlaczalem tez Seagate 250GB, Seagate 300GB, WD 300GB, WD200GB.
> Wszystkie chodzily bez zarzutu, lacznie z prawidlowym wykrywaniem przez BIOS
> pojemnosci.

Dzieki za info, tylko ze moje pytanie wzielo sie stad, poniewaz probowałem
podlazyc samsunga 250Gb i niestety nie wystartował :/ moze kupie 160Gb i wtedy
ruszy bez problemu, a jak nie to bede probowal z roznymi wersjami biosu (moze
jakas nieoficjalna wersja).
A jak znajde wiecej kasy to zloze nowego PC na soc.939 i PCI-E ;-)
pozdr