ECS k7s5a + HDD

Autor: g!b <gibeekNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 27 Jul 2006 - 09:35:34 MET DST

Witam,
Mam płyte glowna dosc wiekowa, czyli ECS k7s5a (socA) i dysk barracude 60gb, na
ktorej padla wlasnie jedna partycja 30Gb, ktorej zaden soft nie jest wstanie
sformatowac.
 muszez jak najszybciej uruchomic kompa, a niestety nie mam kasy zeby zlozyc
nowego PC, wiec w gre wchodzi jak narazie tylko kupno nowego dysku na ATA100,
Wiec rzecz w tym, ze moj BIOS plyty glownej jest z 2003, i niestety nie
widzialem nigdzie nic nowszego do tego modelu. Chcialbym kupic dysk chociaz
160Gb, ale jestem prawie pewien ze bez aktualizacji biosu nie ruszy na niej dysk
nawet 120Gb :-/

Czy, ktos wie gdzie mozna znalezc jakis nowszy bios do tej plytki, ktory pozwoli
odpalic wiekszy dysk??

Ewentualnie jaki dysk polecacie na IDE? Dobrze by bylo zeby byl trwaly i cichy,
bo komputer u mnie jest praktycznie zawsze wlaczony. Dodam ze dosc czesto
korzystam z eMule.

Pozdrawiam
gib