Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: Fred <olalalal_at_oalalalall.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 08:56:50 MET DST

> Proszę o wszystkie "za" i "przeciw".
>
> PS. Na co dzień przy monitorze siedzę średnio 6-8 godzin.
>
> Pozdrawiam.

Wolę słabe LCD niz dobre CRT, do niedawna twierdziłem inaczej ale teraz nie
zamienił bym mojego "badziewiatego" uzywanego LCD 19", ktorego kupiłem za
grosze, na nawet super CRT.

Jak patrzę na CRT to mi oczy wykręca z mgły jaką widzę na ekranie zamiast
ostrego obrazu.

Dodam ze mam doswiadczenie z LCD i miałem wiele monitorów w tym modele po
2.5kzł jak eizo 768 czy tak popularny model jak fujitsu P19-2

Za 800zł kupisz 17" LCD nowy, za niewiele więcej kupisz 19" philipsa z
najnowszej serii S7.

a tu moj tani uzywany za 400zł monitor LCD:
http://www.friend.bun.pl/C19-12Colors/index.html

a tu porownanie z dobrym 17" CRT NEC 791SB za ktorego dałem swego czasu
1000zł:
http://www.friend.bun.pl/CRTLCD/index.html

PS siedzę po 12h dziennie przed LCD i jedyne co mnie boli to kręgosłup :)