Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 08:58:44 MET DST

> Proszę o wszystkie "za" i "przeciw".

A ja odradzę CRT. Pracowałem lat kilka na bardzo dobrym (!) CRT i zawsze
miałem problemy z oczami po kilku godzinach. Bez okularów z powłoką
anty-coś-tam nie mogłem pracować.

Za 800 zł można kupić bardzo dobrą piętnastkę LCD (dlatego takie 15'' LCD
zniknęły ze sklepów - producenci zmuszają klientów do kupowania większych
przekątnych - bo większa marża jest na tym). Nawet średniej jakości monitor
LCD będzie lepszy dla zdrowia od dobrego CRT.

MN