Re: Dobry monitor CRT czy tani LCD

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 12:29:47 MET DST

Użytkownik "pytanie17" <pytanie17@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ea64t7$nj$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> na dniach chciałbym kupić nowy monitor, gdyż na mojej starej, tandetnej
> "piętnastce" OPTIView od Optimusa kupionego z promocji w hipermarkecie nie
da
> się komfortowo nic robić. Wstępnie zorientowałem się że najlepszym wyborem
> byłby dla mnie LCD, w kwestii zdrowia, ale... Mam do wydania tylko około
800
> zł i to jest górna granica, której raczej nie chcę przekroczyć. Za połowę
tej
> [...]

Jak widzisz opinie są różne, najlepiej popracuj sobie na jednym i na drugim.
Dzisiejsze crt ze 100 hrz odświerzania nie są złe. Byłem w takiej sytuacji 2
lata temu i wybrałem CRT. Jakoś wydawało mi się że LCD wali po oczach
kontrastem, zlależy też od lampy bo te stare nie zawsze równo podświetlały.
Jak nie oglądasz filmów to bierz LCD tylko uważnie się przyjżyj a nie byle
co.