Toshiba Satellite 4090XCDT i dziwne zachowanie klawiatury

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 07:26:25 MET DST

Witam.

Wpadł mi w ręce taki oto laptop: Toshiba Satellite 4090XCDT.
Stwierdziłem, że klawiatura dziwnie się zachowuje, mianowicie:
min. Backspace nie działa, wciśnięcie Enter = Enter+ciach (dwa znaki),
wciśnięcie "i" = "ia" i inne podobne. Innymi słowy część klawiszy
nie reaguje, a część "wykonuje" dwa znaki.

Podłączona zewnętrzna działa poprawnie.
Nie rozbierałem jeszcze tego komputera, ale być może są to typowe objawy,
więc mam pytanie, czy to oznacza konieczność wymiany klawiatury,
czy może wystarczy wyczyszczenie/poprawienie styków.
Czy może jest to poważniejsza usterka?
Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?
Dziękuję za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam,
Kerry