Re: Toshiba Satellite 4090XCDT i dziwne zachowanie klawiatury

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 08:21:06 MET DST

Dnia 2006-07-26 07:26:25, encja *Kerry* wymodziła przez port 119 co
następuje:

[...]
> Nie rozbierałem jeszcze tego komputera, ale być może są to typowe objawy,
> więc mam pytanie, czy to oznacza konieczność wymiany klawiatury,
> czy może wystarczy wyczyszczenie/poprawienie styków.
> Czy może jest to poważniejsza usterka?
> Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem?

Tak, po wylaniu kawy na notebooka (nomen-omen Toshibę).
Klawisze w notebookach są wciskane "z góry", jak delikatnie podważysz
powinny zejść z prowadnicy. Wacisk, spirytus (troszeczkę, żeby czasem
nie kapało z tego wacika) i jechane....

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]