Re: notebooki Aristo

Autor: <tomasz.koniewski_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 07:21:58 MET DST

> Nie chce tu bronic aristo. Nie chcę też burzy w szklance wody.
> Ale czy piszesz o obecnych modelach Aristo lub np. CA czy o tych z prze 2-3 lat?
> Bo jakość znacznie poszła do góry.

Odnosze sie Tylko i wyłacznie do tego leciwego modelu jaki mialem ok
3-4 lata temu, tak wiec oczywiscie trzeba wziasc poprawke. Mnie w
kazdym badz razie jakosc aristo z tamtych czasow stanowczo odsunela od
dalszego kupowania modeli tego producenta. Nie twierdze, ze slusznie
ale do stwierdzenia czy nastapila poprawa musialbym kupic i pouzytkowac
jakiegos przez min 3 miesiace a na taego typu ryzyko mnie nei stac.