Re: interface usb2.0 -> IDE problem

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jul 2006 - 07:31:56 MET DST

OMSON <omson@o2.pl> napisał(a):

> [...]
nazywa sie to to R-DRIVER II (dopiero po blizszych ogledzinach dostrzeglem) i
z tego co pisza w sieci sa klopoty z kompatybilnoscia w w2k i wxp, mam dosc
chinszczyzny, a przy okazji przestrzegam kupujacych. generalnie mam super
magistrale usb 2.0: via na pci + to.... same problemy. no chyba, ze ktos zna
jakies hacki? ;)

pozdrawiam