Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 16:32:15 MET DST

W dniu Tue, 25 Jul 2006 15:29:36 +0200, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>To zależy od podejścia systemu.

Owszem.

>Zapominasz też o quotach
>i limitach liczby uruchomionych procesów.

Nie zapominam, tylko chyba nikt w pracy jednostanowiskowej tego nie
używa (quoty na dyskach sieciowych to osobny problem).

>Poza tym np.
>Windows nie pozwala chyba usunąć metadanych nawet, jeżeli
>proces jest otwarty (uruchomiony).

Owszem. I dlatego trzeba robić siupy typu podmiana plików przy restarcie
systemu.

Pozdrawiam i EOT proponuję bo straszliwie zeszliśmy z tematu grupy

--
[------------------------] Marzenie  ćmy:  życie  na  świecziku.(Wojtek
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Moszko)