Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 01:25:16 MET DST

Marcin Witek wrote:

> Ja tam uruchamiam z menu start bez minimalizacji czegokolwiek.

Mamy demokrację więc wolno ci, znam też takich co nie jedzą
mięsa i takich co prawie wcale nie jedzą bo posiłek wolą
wypić. I wcale to nie oznacza że należy ich naśladować. :-)

> Skoro była wolna pamięć, to została wykorzystana przez jakiś program z
> którym aktualnie pracuję, a nie na jakieś bzdurne ikonki z pulpitu których
> nie oglądałem od pół godziny.

Zawsze wykozystujesz cała wolna pamięć ? nawet jak piszesz list do
cioci w notatniku ?

> Jeżeli akurat przez pół godziny mielę jakieś potworne grafiki w Corelu, to
> grzeje mnie co się dzieje z ikonką notepada, nawet w menu start.
> Najlepiej, jak wyleci do swapa - będzie więcej pamięci na coś akuratnie
> pożytecznego.

Jesli mielisz "potworne grafiki w Corelu" to nie masz wolnej pamięci.
A dyskusja dotyczy mielenia plikiem wymiany w przypadku wolnego
sporego procentu pamieci. Wniosek: naucz sie czytać lub nie zabieraj
glosu.

Pozdrawiam