Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 23:35:41 MET DST

Radoslawf wrote:

> Jakim cudem skoro uruchomic program mogę z ikonki na blacie (te
> programy które uruchamiam codziennie) lub z menu start.

Ja tam uruchamiam z menu start bez minimalizacji czegokolwiek.

> Skoro była wolna pamięć jego przeniesienie do pliku
> wymiany było bardzo poważnym błędem.

Skoro była wolna pamięć, to została wykorzystana przez jakiś program z
którym aktualnie pracuję, a nie na jakieś bzdurne ikonki z pulpitu których
nie oglądałem od pół godziny.

> To podaj ten hint programistom microsoftu bo oni z uporem maniaka
> traktują dane z menu start tak samo jak z blatu.

Jeżeli akurat przez pół godziny mielę jakieś potworne grafiki w Corelu, to
grzeje mnie co się dzieje z ikonką notepada, nawet w menu start. Najlepiej,
jak wyleci do swapa - będzie więcej pamięci na coś akuratnie pożytecznego.

Wit