Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Marcin Witek <NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 18:50:05 MET DST

Radoslawf wrote:

> Mamy demokrację więc wolno ci, znam też takich co nie jedzą
> mięsa i takich co prawie wcale nie jedzą bo posiłek wolą
> wypić. I wcale to nie oznacza że należy ich naśladować. :-)

Pytanie było "Jakim cudem", no to informuję, że da się bez cudów.

> Zawsze wykozystujesz cała wolna pamięć ? nawet jak piszesz list do
> cioci w notatniku ?

Jak piszę list do cioci w notatniku to nie mam problemów z odtwarzaniem
desktopu ze swapa.

> Jesli mielisz "potworne grafiki w Corelu" to nie masz wolnej pamięci.
> A dyskusja dotyczy mielenia plikiem wymiany w przypadku wolnego
> sporego procentu pamieci.

No jasne. Mieli swapem jak ma wolną pamięć. Tak se wrzuca do swapa z nudów.
Jak niby sprawdzałeś tą wolną pomięć? O cache dysku słyszałeś? Może wolna
była w momencie odczytu ze swapa bo wtedy JUŻ była wolna? Sprawdzałeś, czy
w momencie zrzucania czegoś do swapa była wolna? Czy tylko tak sobie
pitolisz bo ci się wydaje?

> Wniosek: naucz sie czytać lub nie zabieraj glosu.

Myśl od czasu do czasu co piszesz. Najlepiej przed. Albo zamiast.

Wit