Re: Monitor LCD

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 01:19:43 MET DST

Marcin Narzynski wrote:

> Mniejsza rozdzielczośc staje się wadą jedynie wtedy, gdy faktycznie
> potrzeba rozdzielczości powyżej 1024x786. W tym momencie jednak włączam
> drugi monitor 15'' i pulpit rozszerza mi się do 2048x786. Jednak większość
> użytkowników nie potrzebuje takich rozwiązań.

Wszystko zależy do czego używamy komputera, jeśli głównie do gier
to faktycznie panel z natywną rozdziałką 1024x786 wydaje się być
najlepszym wyborem. W tej chwili bo za rok lub więcej może okazać
się że płynna gra w 1280x960 jest możliwa na sprzęcie którego
cena nie zwala z nóg.
Natomiast do pracy w większości przypadków im wieksza rozdzielczość
tym lepiej.

Pozdrawiam