Re: Monitor LCD

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 23:22:15 MET DST

Marcin Narzynski wrote:

> Ja uzywam dwóch monitorów 15''. Jestem przeciwnikiem ogromnych ekranów -
> dla mnie są nieergonomiczne - za dużo kręcenia głową. Do typowej pracy
> 15'' jest w sam raz.

Co rozumiesz przez typowa prace? Ja mam 21" i jest mi dobrze. Tak sie
wydaje, ale 15" to naprawde malo jak dla mnie i nie pracuje jako grafik.
Nawet przegladanie logow z serwera jest wygodniejsze. Nie mowiac o
pisaniu programow, gdzie czasami linie sa bardzo dlugie, a nic bardziej
nie denerwuje jak polamana linia z SQL. Pisanie tekstow tez jest
wygodniejsze, gdy nie musze przewijac co chwila dokumentu, zeby
sprawdzic co wczesniej napisalem. O arkuszach kalkulacyjnych nie
wspomne. Jakos 15 cali do mnie nie przemawia.

wer