Re: Monitor LCD

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 23:03:44 MET DST

> ja i tak jestem za dużym wyświetlaczem

Ja preferuję dostosowania wielkości i rozdzielczości do potrzeb.
Nie jest prawdą, że im większy monitor tym więcej ma zalet.

Zalety 15'' względem 17 i 19:
1. niższa cena
2. mniejszy pobór prądu
3. rozdzielczość natywna dostosowana lepiej do gier przy słabszej
konfiguracji komputera - gry 1280x1024 wymagają dużo wydajniejszego sprzętu
niż 1024x768
4. mniej miejsca potrzebnego na biurku
5. w porównaniu do 17'' LCD - większe piksele - można siedzieć w dalszej
odległości od ekranu

Mniejsza rozdzielczośc staje się wadą jedynie wtedy, gdy faktycznie potrzeba
rozdzielczości powyżej 1024x786. W tym momencie jednak włączam drugi monitor
15'' i pulpit rozszerza mi się do 2048x786. Jednak większość użytkowników
nie potrzebuje takich rozwiązań.

Pozdrawiam
MN