Re: 2 gb RAM - pociagnie bez virtual memory?

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 22:12:57 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Po co? Uruchom bez zmniejszania.

Jakim cudem skoro uruchomic program mogę z ikonki na blacie (te
programy które uruchamiam codziennie) lub z menu start.

> I słusznie. Nie oglądałeś pulpitu więc był niepotrzebny Ci.
> Skoro był niepotrzebny to został usunięty z pamięci, by
> nie brakowało jej na potrzebniejsze rzeczy. Teraz znów
> go potrzebujesz, to go ładuje.

Skoro była wolna pamięć jego przeniesienie do pliku
wymiany było bardzo poważnym błędem.

> W bardzo specyficznej (i w sumie wynikającej IMHO
> ze złych przyzwyczajeń) sytuacji.
>
> Hint: Programy uruchamia się z menu Start lub z jakiegoś
> osobnego programu typu Launcher, a nie z pulpitu. Jest
> nawet takie obiegowe powiedzonko, że stopień zaawansowania
> użytkownika można poznać po licznie ikon na pulpicie, im
> ich więcej tym większy żółtodziób.

To podaj ten hint programistom microsoftu bo oni z uporem maniaka
traktują dane z menu start tak samo jak z blatu.

> Nie spodziewaj się, że byle użytkownik ruszałby takie
> ustawienia. Windows ma swoje błędy logiczne będące efektem
> długotrwałego rozwoju, ale działa całkiem dobrze o ile
> aplikacje się zachowują dobrze, a z tym jest ostatnio
> bardzo źle (nawet głupi Firefox może wymagać kilkudzie-
> sięciu MiB pamięci fizycznej, wymiatając zbyt dużo chwi-
> lowo nieużywanych aplikacji do pliku wymiany).

Byle użytkownik ma w pół lub cwierć GB ramu więc nie miałby
potrzeb grzebania w takich ustawieniach. Ale jest cała masa
użytkowników zaawansowanych którym takie ustawienia są niezbedne.

Pozdrawiam