Re: rozwojowa platforma sprzętowa

Autor: Piotr Wozniacki <pwozniacki_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 23:58:32 MET DST

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns9804C22089EB7mbien@127.0.0.1...

> Jak wyjdzie Vista to nie bedziwe wypas tylko standard, tak jak
> obecnie 1 GB ;>

> Nie boisz sie? Tym bardziej ze to nie beda jakies gierki gdzie
> niejednemu graczowi nawet dwumiesieczna przerwa od komputera (zwlaszcza w
> lecie) dobrze zrobi tylko pewnie maszyna do pracy, ktora ma na siebie
> zarabiac i ktorej przestoj, a zwlaszcza utrata danych boli i jeszcze
> wiecej
> kosztuje.

> Tak z ciekawosci: jakis CAD/CAM to wykorzystuje? Bo do obrobki filmow
> [...]

Dzięki Michale za jedyną jak na razie, merytoryczną poradę. CAD, który
wspomniałem, to raczej CAE i SKALUJE się na 4 CPUs (grafika jest
drugoplanowa wobec potężnego number-crunching), więc... Ale dalej nie wiem,
jaki zestaw płyta/CPUs byłby najlepszy - może jakaś konkretna sugestia?
Chciałbym rozeznać się w cenach.

Z tym crossfire to nie gry (choc może i tego sprobuję), tylko po prostu mam
juz kartę ATI, dobraną pod kątem dwumonitorowej edycji HDV.

Acha - i oczywiście miałem na myśli S939, "gniazdo 997" to po prostu typo.
Pozdrawiam

Piotr