Re: notebooki Aristo

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 23:59:47 MET DST

Dnia 2006-07-18 09:39:01, encja *MPiotrek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Moze to kwestia uzytkowania ale do najtrwalszych nie naleza.
> Z mojej firmie najlepiej sprawdzily sie stare Toshiby z serii
> Satellite Pro 4300 (wszystkie 6-letnie do dzis sa sprawne), oraz HP
> (wszystkie kupowane od 3 lat sa sprawne).
> Nieporozumieniem okazaly sie Aristo i nowsze Toshiby z serii 1800, 1400
> (klopoty z podswietleniem, padajace napedy, przegrzewanie procesora).

Rozumiem, że to przegrzewanie dotyczy tych Toshib ?
To fajne klocki, ale zastosowano tam wyjątkowo podłej jakości pastę
termoprzewodzącą - wysycha po kilu miesiącach. Otworzyć, oczyścić,
przesmarować a przy okazji dokładnie odkurzyć wnętrze. Spowolnienia
pracy i niespodziewany wyłączenia - jak ręką odjął ;)
Co do HP - zdanie mam identyczne. Z około 35, które mam pod kontrolą,
jeden miał awarię - obluzował mu się klawisz ;)

Na temat aristo dyplomatycznie się nie wypowiem - mam swoje zdanie, ale
kręci się w oklicy niejaki red, a ja nie mam ochoty na kłótnie ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]