Wybór monitora lcd

Autor: behemot <jacek_lg_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 23:27:22 MET DST

Witam
Planuję zakup monitora lcd, naczytałem się ostatnio wiele na temat lcd i
wybór mój padł na Samsunga SyncMaster 770P, w testach i recenzjach w necie
wypada całkiem nieźle. Zastanawia mnie tylko jak jest z przeskalowaniem
obrazu na tym sprzęcie. Do codziennego użytku zdecydowanie preferuję
rozdzielczość 1024x768. Widziałem kilka lcdków pracujących w tej
rozdzielczości i w większości przypadków efekt przeskalowania obrazu
pozostawiał wiele do życzenia. Może ktoś z szanownych grupowiczów pracuje na
takim sprzęcie i mógłby sie podzielić swoimi wrażeniami. A może
zaproponujecie inną 17 w cenie 1300-1400 pln
Pozdrawiam