laptop z uszkodzonym ekranem

Autor: Emilia Forgiel <emif_at_o2.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 23:30:58 MET DST

Mam prosbe... Czy ktos moze mi pomóc w przypadku uszkodzonego ekranu w
laptopie ?

laptop upadl na lotnisku i po przyjezdzie do domu ekran zupelnie sie
nie wlacza, natomiast slychac standardowy dzwiek uruchamiajacego sie
systemu windows.
Z tego moge wywnioskowac, ze ekran laptopa jest uszkodzony. Natomiast
dysk oraz system operacyjny funkcjonuje bez zarzutu... Mam nadzieje.

Teraz natomiast poszukuje odpowiedzi, w jaki sposob podláczyc
dzialajaca czesc tego laptopa do innego ekranu, tak abym mogla odczytac
i przeslac zawarte w nim informacje na drugi komputer, z którego teraz
korzystam.

Czy musze miec specjalny kabel, jezeli tak to jakie wejscia i gdzie go
moge kupic. . . ?

Ponadto czy bez konfiguracji tego polaczenia w laptopie ze zniszczonym
ekranem takie dodatkowe dostawienie ekranu jest mozliwe ?

Przepraszam specjalistów oraz pasjonatów za laike pytan...
Jestem tylko koncowym odbiorca tzw gotowych produktów :-)