Re: Wybór monitora lcd

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 00:15:09 MET DST

> wypada całkiem nieźle. Zastanawia mnie tylko jak jest z
> przeskalowaniem
> obrazu na tym sprzęcie. Do codziennego użytku zdecydowanie preferuję
> rozdzielczość 1024x768. Widziałem kilka lcdków pracujących w tej
> rozdzielczości i w większości przypadków efekt przeskalowania obrazu
> pozostawiał wiele do życzenia.

Każdy LCD działający w innej, niż natywna rozdziałka, to kupa straszna.
Kup najtańszą 19' raczej (do pracy w 1280x1024), niż miałbyś pracować na
przeskalowanym obrazie na najdroższej i "najlepszej" 17'. Poza tym - bez
względu na marketingowy bełkot - w każdym LCD przebija poświata
świetlówki. Strasznie to denerwuje jak filmy oglądasz.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie