Re: Wybór monitora lcd

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jul 2006 - 21:02:57 MET DST

Użytkownik "behemot" <jacek_lg@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e9jjsn$gtv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Planuję zakup monitora lcd, naczytałem się ostatnio wiele na temat lcd i
> wybór mój padł na Samsunga SyncMaster 770P, w testach i recenzjach w
> necie
> wypada całkiem nieźle. Zastanawia mnie tylko jak jest z przeskalowaniem
> obrazu na tym sprzęcie. Do codziennego użytku zdecydowanie preferuję
> rozdzielczość 1024x768. Widziałem kilka lcdków pracujących w tej
> rozdzielczości i w większości przypadków efekt przeskalowania obrazu
> pozostawiał wiele do życzenia.

W większości? Tzn., że widziałeś ostry obraz na LCD 17" i powyżej
tej przekątnej, przy przeskalowaniu rozdzielczości na 1024x768,
tj. innej niż natywnej? Kup taki LCD, w którym widziałeś
przeskalowany ostry obraz.
Co to były za monitory? Próbowałem na różnych i zawsze
efekt był ten sam - "mydlany" obraz. Co ciekawe, niektórym
osobom to wcale nie przeszkadza.