Re: Błędy PO a odczyt płyty

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 18:33:54 MET DST

Budzik napisał(a):

> test powtarzałem dwa razy. Błedy PIF i PIE równiez duzo ponad norme. Ale
> plytka juz wyrzucona, nagram nastepna i zobacze czy to był tylko przypadek
> czy jakas powtarzajaca sie anomalia.

A płytka jakiej firmy? Z jaką prędkością wypalana? Z własnego
doświadczenia wiem, że wielu użytkowników daje się przekonać do palenia
jak najwolniej, bo ponoć wtedy jakość jest najlepsza - to złudne
przekonanie, sam przeprowadzałem pewne testy, ludzie na forach też
doszli do podobnego wniosku - palenie ze zdecydowanie za mała prędkością
jest równie ryzykowne, co palenie z maksymalną. ;) Możliwe jest też
uszkodzenie nośnika, zawsze się jakiś trefny może trafić...

A tak poza tym, może ktoś wie - czy zawsze system wywali błąd CRC gdy
pojawi się POF? Jest możliwość pominięcia go, jak w tym wypadku?
Zresztą jeśli pojawiają się też PIE I PIF znacznie powyżej normy to nie
ma wątpliwości - do kosza. :)

# /George Orwell - Rok 1984/