Re: Błędy PO a odczyt płyty

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 19:26:22 MET DST

Osobnik posiadający mail'a marekw1986NOSPAM@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> A płytka jakiej firmy? Z jaką prędkością wypalana?

Tylko Verbatimy. Mam akurat plytki z dwóch róznych zakupów - jedne z
Auchan, drugie z allegro. Te błedy pojawił sie na tych z allegro, choc
normalnie nagrywaja sie lepiej od tych z auchan.
Nagrałem jeszcze raz plytke z allegro i jeszcze raz to samo.

Informacja ogólna
 Dysk: BENQ DVD DD DW1640
 Firmware: BSOB
 Typ dysku:: DVD+R (MCC 004)
 Wybrana prędkość: Maksimum
PI errors
 Maksimum: 73
 średnio: 12.31
 Całkowicie: 160215
PI failures
 Maksimum: 11
 średnio: 0.09
 Całkowicie: 807
PO failures: 2064
Jitter
 Maksimum: 13.2 %
 średnio: 10.47 %
Statystyki skanowania
 Upłynęło: 7:07
 Liczba przykładów: 17019
 Średni odstęp skanowania: 8.16 ECC
 Zakłócenia usunięte: 0

Nagrałem wiec ta z partii kupionej w auchan:
Informacja ogólna
 Dysk: BENQ DVD DD DW1640
 Firmware: BSOB
 Typ dysku:: DVD+R (MCC 004)
 Wybrana prędkość: Maksimum
PI errors
 Maksimum: 197
 średnio: 15.33
 Całkowicie: 206069
PI failures
 Maksimum: 10
 średnio: 0.41
 Całkowicie: 3600
PO failures: 6364
Jitter
 Maksimum: 14.2 %
 średnio: 10.78 %
Statystyki skanowania
 Upłynęło: 7:08
 Liczba przykładów: 16987
 Średni odstęp skanowania: 8.20 ECC
 Zakłócenia usunięte: 0

Czyli równiez zle. Dodatkowo w obu przypadkach nero cd/dvd speed wyrzuca
komunikat "no additional information sense". Co sie do cholery dzieje?
Co ciekawe wszystkie trzy plytki sa odczytywane bez problemu, cała
zawartosc mozna przegrac na dysk.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.