problemy z AMILO PRO V8010

Autor: <lolszowy_at_gmail.com>
Data: Sat 15 Jul 2006 - 18:20:11 MET DST

witam.
od kiedy kupiłęm tego laptopa, mam ciagle z nim jakis problem.
wymienie je moze kolejno:
1. po wyłączeniu po chwili (jakies 3-5sec) wlancza sie samoistnie
ponownie
2. nie moge ustawic wiekszej ilosci ramu przeznaczonej dla karty
graficznej. nie ma takiej opcji ani w ustawieniach karty pod windozą,
ani w biosie
3. po wejsciu w stan hibernacji, czy jakkolwiek kiedy wygasza mi sie
ekran, nie moge go wlaczyc ponownie. musze go poprostu wylaczyc i
wlaczyc jeszcze raz
4. nie moge przerzucic ekranu na monitor CRT, nie dzialaja klawisze
skrotowe, a nie widzialem zadnej opci zeby robic to z palca w
ustawieniach karty graficznej. w biosie jest ustawienie LCD+CRT

dajcie znac jesli mozecie co moge zrobic sam z tymi rzeczami, albo
chociaz z czescia z nich, a reszta zajmie sie najproawdopodobniej
serwis gwarancyjny.
i jeszcze jedna sprawa. czy po aktualizacji biosu traci sie gwarancje
czy pozostaje ona normalnie? bo przymierzam sie do takiej opcji- moze
to bedzie rozwiazanie do chociaz kilku z tych problemow.

pozdrawiam.