Re: Do posiadaczy Asrock P4i65PE - czujniki

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 19:28:43 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e97us2$gdt$8@news.lublin.pl...

> Ten typ ma jeszcze lepiej: dostepne czestotliwosci taktowania dla
> pamieci to 133 i 166 MHz. Ustawiam glowne FSB na 166MHz a MemTest+
> pokazuje mi ze pamiec leci na 415MHz. Jeszcze lepsze jaja dzieja sie jak
> puszcze kompa na FSB 200MHz - MemTest+ pokazuje ze pamiec leci na 497Mhz
> co pod widowsem przeklada sie na naprawde wykurwista!! wydajnosc! :) :)
> Szkoda tylko, ze pamiec nie przechodzi testow pod MemTest+ przy
> czestotliwosci 497Mz - w pewnym momencie zaczyna siac bledami (wcale
> mnie to nie dziwi - toz to tylko GoodRam 2x512MHz CL3 PC3200) ;)

heh, dobre... Ja mam P4. 2.4 Northwood puszczone na 3000MHz (18x166) a
pamiatki chodzą na 200 i faktycznie zajebiście szybko winda pracuje na tych
3Giga. No ale z tym FSB200 to porażka ;-)

Są jakieś dziwne opcje w biosie nigdzie nie opisane ale nie ruszam.
Ustawiłem pamiątki aby kożystał z SPD i jest ok. Pamiątki Hyundai CL3 przy
200MHz.

> Do czego zmierzam - skoro takie jaja dzieja sie z taktowaniami (BIOS
> pokazuje jedno a program testowy co innego, gdzie bardziej wierze
> testerowi) - to na Twoim miejscu nie sugerowabym sie odczytami z tej
> pojebanej plyty. :) :) Powiem tyle: jest wydajniejsza niz np Gigabyte
> 8IPE1000-G, tez na i865PE ale jest masakrycznie dziwna w kwestiach BIOS,
> taktowanie, odczyty czujnikow etc. :)
> Konkludujac - jak Ci dziala to sie ciesz! ;) :)

No i ciesze się że to jest norma. Działa. Bios też dziwnie pokazuje
temperaturki bo takie same dla płyty i proca ale... niech mu będzie.

Dzięki i pozdrawiam.

--
Henry(k)
email to Rot13.com