Re: Do posiadaczy Asrock P4i65PE - czujniki

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 14 Jul 2006 - 13:23:45 MET DST

Henry(k) napisał(a):

> Mam zwaloną płyte czy ten typ tak ma?

Ten typ ma jeszcze lepiej: dostepne czestotliwosci taktowania dla
pamieci to 133 i 166 MHz. Ustawiam glowne FSB na 166MHz a MemTest+
pokazuje mi ze pamiec leci na 415MHz. Jeszcze lepsze jaja dzieja sie jak
puszcze kompa na FSB 200MHz - MemTest+ pokazuje ze pamiec leci na 497Mhz
  co pod widowsem przeklada sie na naprawde wykurwista!! wydajnosc! :) :)
Szkoda tylko, ze pamiec nie przechodzi testow pod MemTest+ przy
czestotliwosci 497Mz - w pewnym momencie zaczyna siac bledami (wcale
mnie to nie dziwi - toz to tylko GoodRam 2x512MHz CL3 PC3200) ;)

Do czego zmierzam - skoro takie jaja dzieja sie z taktowaniami (BIOS
pokazuje jedno a program testowy co innego, gdzie bardziej wierze
testerowi) - to na Twoim miejscu nie sugerowabym sie odczytami z tej
pojebanej plyty. :) :) Powiem tyle: jest wydajniejsza niz np Gigabyte
8IPE1000-G, tez na i865PE ale jest masakrycznie dziwna w kwestiach BIOS,
taktowanie, odczyty czujnikow etc. :)
Konkludujac - jak Ci dziala to sie ciesz! ;) :)

Pzdr, OMSON

P.S. Naturalnie jestem posiadaczem tego ASRocka P4i65PE :)

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.