Arctic Cooling TC na procka.. ?

Autor: Meetom <meetom_at_spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 14:17:08 MET DST

Witam!
Koleżance się zużył (głośny i mało wydajny) wiatraczek na radiatorze na
procku, chciałem jej coś zakupić. Przy okazji pogadaliśmy o "hałasie" i
pomyśałem, że można by w miejsce starego wiatraczka wstawić jednego z
Arctic Cooling TC (kosztują grosze i faktycznie są całkiem znośne dla
przeciętnego śmiertelnika ;) ) tylko nie wiem na ile one są wydaje. Jako
wywiew z obudowy się ładnie sprawdza ale czy z prockiem sobie poradzi? Do
tego posmaruje pod spodem świeżą pastą, więc powinno być ok.. Procek to
AMD - chyba Athlon XP, ~1,6Ghz, radiator wygląda na box-owy.
Znalazłem dwie wersje:
Ten najpopularniejszy: http://www.allegro.pl/item114474883.html
I trochę nowszy: http://www.allegro.pl/item114488809.html

Aha - jeszcze jedno, co jest lepsze - wyciąganie powietrza z procka, czy
dmuchanie na niego? Wydaje mi się że ta pierwsza opcja ale mogę się mylić
;)

--
! Pozdrawiam - Meetom [aka Tomek]       /. `- '  (  `--'