Re: Arctic Cooling TC na procka.. ?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 17:30:33 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@spokojnie-mozesz-to-wyciac.irc.pl> napisał w
wiadomości news:e95d85$e6f$1@news.onet.pl...
(...)
> przeciętnego śmiertelnika ;) ) tylko nie wiem na ile one są wydaje. Jako
> wywiew z obudowy się ładnie sprawdza ale czy z prockiem sobie poradzi? Do
> tego posmaruje pod spodem świeżą pastą, więc powinno być ok.. Procek to
> AMD - chyba Athlon XP, ~1,6Ghz, radiator wygląda na box-owy.

Wg specyfikacji, to będzie za słaby - w praktyce nie sprawdzałem.
Trzeba się liczyć, że termistor będzie fałszował informacje i odnosił się
bardziej do temp. wewnątrz obudowy (czyli wdmuchiwanego powietrza), niż
temp. procesora/radiatora. W prawidłowych rozwiązaniach termistor był na
kabelku i wciskało się go w radiator, najbliżej rdzenia.

> Aha - jeszcze jedno, co jest lepsze - wyciąganie powietrza z procka, czy
> dmuchanie na niego? Wydaje mi się że ta pierwsza opcja ale mogę się mylić
> ;)

Na pewno musi dmuchać na radiator. TRylko tak zapewniona zostanie najlepsza
wydajność.