Re: Arctic Cooling TC na procka.. ?

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Thu 13 Jul 2006 - 14:58:47 MET DST

Meetom napisał(a):
> Arctic Cooling TC (kosztują grosze i faktycznie są całkiem znośne dla
> przeciętnego śmiertelnika ;) ) tylko nie wiem na ile one są wydaje. Jako
> wywiew z obudowy się ładnie sprawdza ale czy z prockiem sobie poradzi? Do
> tego posmaruje pod spodem świeżą pastą, więc powinno być ok.. Procek to
> AMD - chyba Athlon XP, ~1,6Ghz, radiator wygląda na box-owy.
> Znalazłem dwie wersje:
> Ten najpopularniejszy: http://www.allegro.pl/item114474883.html
> I trochę nowszy: http://www.allegro.pl/item114488809.html
>
> Aha - jeszcze jedno, co jest lepsze - wyciąganie powietrza z procka, czy
> [...]
Spokojnie może być, o ile masz przyzwoity radiator. IMHO lepiej sprawdza
się ten drugi, przy czym wtedy nie masz problemu czy ma wyciągać czy
dmuchać - musi dmuchać na radiator.
Bardzo ważne jest, By powietrze ogrzane w radiatorze było wyrzucane na
zewnątrz obudowy, a nie tworzyło gorący "torus" wokół coolera. Jeżeli
dasz drugi taki wyrzucający powietrze z obudowy (oprócz wiatraka
zasilacza), bedzie OK.

--
Sławek