Nie można uruchomić systemu

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 02:06:59 MET DST

Witam

Bardzo proszę o nie pisanie że to NTG :(

Miałem w szufladzie starą płytę główną ze śledziem USB... zacząłem to
podpinać pod port USB2 na płycie głównej - nie wykrywało; potem obóciłem i
dalej nic; potem do drugiego portu... i dalej nic... obróciłem... i
włączyłem i wyłożyłem Bluetooth z tego gniazda na śledziu... i twardy reset.
Teraz twardy reset jest co każde uruchamienie systemu; jakieś 10 sekund po
wyświetleniu okna logowania; system działa w trybie awaryjnym; wyłączenie
kontrolera USB na płycie nic nie daje... co to może być?

System Windows XP SP2.

Pozdrawiam