Re: Dodatkowa pamiec - czy i jaka?

Autor: angelo <angelo.partana_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 01:38:11 MET DST

Osadnik napisał(a):
> Ostanio zauwazyłem ze komputer albo zaczał sie zmulac albo cośnie tak.
> Ma tylko 5612Mb pamiecia oprogramowania przybywa.
> Miesci się to na ASUS A7N8X-E. APmieci aktualnie sa w Dualu (2x256)
>
> I teraz mam pytanie, wiem zę dual to była niezła ściema. Co radzicie
> zrobić? Sprzedać te 2x256 i kupić 1x 1GB? czy może dokupić do tej
> konfiguracji 1GB?
> Pamieci sa CL 2.5. firmy goorRAM (wiem nienajlepsze ale cóż). Generalnie
> zuzycie pamieci w stanie idle średnio wynosci 480MB. Dużó. Ale nie da
> sie już mniej boodczyt z pliku wymiany mnie doprowadza do szału.

Standardowo nie masz wpływu na to kiedy i jakie dane przenoszone są
do pliku wymiany (swap file). Dodaj wpis do pliku System.ini, wtedy
Windows nie będzie korzystał z pliku wymiany, aż do momentu kiedy
nie ma już wolnej pamięci RAM.
Zmień rozmiar stronicownia pliku wymiany i ewentualnie przenieś go na
inny dysk.