Re: Nie można uruchomić systemu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 07:09:08 MET DST

Michał napisał(a):
> Miałem w szufladzie starą płytę główną ze śledziem USB... zacząłem to
> podpinać pod port USB2 na płycie głównej - nie wykrywało; potem obóciłem i
> dalej nic; potem do drugiego portu... i dalej nic... (...)

Albo to ja nie rozumiem bo przed kawą jestem albo to Ty strasznie
namieszałeś. Co Ty tam właściwie wpinałeś?? Śledzia? Przecież on jest
zakończony albo pojedynczymi 9 pinami albo scaloną wtyczką, której się
nie da źle podłączyć (teoretycznie). Ale piszesz, że do drugiego portu
podłączałeś, więc ja już nie wiem ossso Ci chodzi. Napisz jeszcze raz
precyzyjnie co, jak i gdzie wpinałeś.

> Teraz twardy reset jest co każde uruchamienie systemu; jakieś 10 sekund po
> wyświetleniu okna logowania; system działa w trybie awaryjnym; wyłączenie
> kontrolera USB na płycie nic nie daje... co to może być?

A system próbowałeś przeinstalowac?

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: