Re: Nie można uruchomić systemu

Autor: Michał <login=mmichal_at_server=tlen.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 13:21:18 MET DST

Udało mi się uruchomić system po przyrówceniu dwóch plików systemowych
AMDK7.SYS i FIPS.SYS i resecie BIOS-u... najgorsze jest to że gdy w BIOS-ie
dam normalne ustawienia (tzn wyłączone porty COM, LPT, brak przerwania dla
modemu, portu gier itp...); pamięci na lepszych ustawieniach (na jakich
stabilnie chodziły 1,5 roku) to wtedy błąd się powtarza :(.

Na niebieskim ekranie pisze PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.

Co do tego USB najpierw podpiąłem to tak że czerwonym kabelkiem do miejsca
zaznaczonego na płycie (myślę że to PIN 0); ten Bluetooth który podpinałem
wczoraj i tak pierdykło działa :).
Kilka sekund temu podpinałem drukarkę: działa bez problemu....

Czyli jakby kontrolera USB szlag nie trafił :)
Ale boje się że nieprawidłowe działanie wynika z tego że coś innego się
przypaliło w wyniku przepięcia :(

Pozdrawiam