Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 19:10:27 MET DST

Łabędź napisał(a):

> Z racji wykonywanego przeze mnie zawodu zdecydowanie jestem w stanie
> stwierdzić, że notebook nadaje się do serwisu.

Rozumiem. To trzeba było od razu napisać, że jesteś wykwalifikowaną osobą w
temacie szukania usterek w sprzęcie

> Czy to jest mail godny zapamiętania go w archiwum grupy?

Typuję, że bardziej się tam nadaje niż Twój post główny bo on się
kwalifikuje do pl.rec.humor-najlepsze, gdzie go zresztą wysłałem

> Do takich
> listów odsyłacie pytających o problem?

Nie. Pytających o problem wspieramy konkretnymi poradami a tutaj to się
można jedynie pośmiać z tak sformułowanego postu

> Brak słów.

Właśnie. Dokładnie tak można określić ten wątek :)

> Odnoszę wrażenie, że wielu ludzi udzielających się na pl.comp.pecet ma
> jakiś kompleks i często atakuje sferę psychiczną pozostałych. Co więcej
> - myślę, że kompleks dotyczy ich własnej psychiki. Jeśli ktoś nie
> wierzy, niech przeczyta choćby ten wątek.

Poczytają go wszyscy w usenecie. Jest to najzabawniejszy wątek ostatnich
dwóch miesięcy i znajdzie swoje poczesne miejsce w archiwum grupy
pl.rec.humor-najlepsze

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098