Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 19:04:35 MET DST

Łabędź napisał(a):

> To znaczy, że wycisza się i regulowanie głośności w Windows nie załatwia
> sprawy - trzeba rebootować. Do tego dodam jeszcze, że na sterownikach
> Alsy pod linem w ogóle robi jaja, wydaje piski, zawiesza kompa. Kumpel
> ma taką samą kartę i pod linem nie miał żadnych problemów. Zresztą ten
> laptop jest też sprzedawany w wersji z linuksem.

A to laptop HP czy Acera?

> Owszem, wziąłem to pod uwagę. W kwietniu jednak nie było takich upałów.

Dziwne. Niedawno twierdziłeś, że masz go od niedawna a teraz piszesz o
kwietniu, czyli kupiłeś go 4 miesiące temu. Od początku tak działał?

> Czyli chcesz powiedzieć, że te typy tak mają? I za 5000 niczego lepszego
> nie dostanę?

A nie mam pojęcia co Ty masz bo nie raczyłeś nas uświadomić

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098