Re: Notebook, serwis

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 10:03:44 MET DST

Użytkownik "Łabędź" <labedzkim@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:e8j84t$jll$1@news.task.gda.pl...
> Tak sie składa gościu, że pojęcie o komputerach to z pewnością mam większe
> od Ciebie, a moje pytanie dotyczyło funkcjonowania serwisów naprawczych.

lol, jakbys mial to bys sobie poradzil z tym notebookiem koles, a ogolnie to
nawet big lol, bo widze ze psychoza postepuje z godziny na godzine.
rozbawiles mnie setnie tymi podejrzeniami w temacie jako to wszyscy i
wszedzie chca biednego labadka oszukac, oszwabic, okrac zabic i zgwalcic na
koncu :-) nie ma to jak dobry post na koniec tygodnia pracy. zachowam go
sobie na dlugie zimowe wieczory

tbg