Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 10:28:48 MET DST

tbg napisał(a):
> lol, jakbys mial to bys sobie poradzil z tym notebookiem koles, a
> ogolnie to nawet big lol, bo widze ze psychoza postepuje z godziny na
> godzine.
Potwierdza sie moja teza na temat twoich kompleksow.

> rozbawiles mnie setnie tymi podejrzeniami w temacie jako to
> wszyscy i wszedzie chca biednego labadka oszukac, oszwabic, okrac zabic
> i zgwalcic na koncu :-) nie ma to jak dobry post na koniec tygodnia
> pracy.
Dostrzegasz to, jak wszystko wyolbrzymiasz, zeby moc mnie wysmiac? Masz
jeszcze szanse sie z tego wyleczyc, ale musisz nad soba duzo pracowac.

> zachowam go sobie na dlugie zimowe wieczory
Oby Ci pomógł w terapii. A swoją drogą, nie masz ambitniejszych zajęć w
zimowe wieczory? W zasadzie, to się nie dziwię.

Maciej