Re: Jaki kontroler USB 2.0

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 10:00:20 MET DST

"Vituniu" <vituniu@poczta.fm> wrote in message
news:e8kvnm$36m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niom... ale z drugiej strny na Adapteca mnie chyba nie stac...
> Rozsadniejszym juz wyjsciem bylaby wymiana plyty glownej :)

Adaptec nie robi ukladow do USB, pewnie siedzi tam NEC i tylko drivery
sa Adapteca (taka sytuacja jest np z kartami SATA gdzie siedza uklady
SIL, wgranie biosu Adapteca do mint'a robi pelnowartosciowy kontroler
Adaptec SATA za 1/6 ceny Adapteca)
Podobno NEC robi najlepsze ukaldy USB ktore to staly sie nieformalnym
standardem w swiecie PC... nie wiem na ile to prawdziwe ale napewno VIA
ktora kiedys mialem w kompie wyleciala z wielkim hukiem jak po
instalacji w kolko komp sie wieszal - VIA zrobila out i klopoty sie
skonczyly (wniosek dla mnie moze i VIA robi dobre uklady ale maja
kiepskie drivery...zreszta nie tylko do USB)