Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 16:53:21 MET DST

tbg napisał(a):
> jak czytam takie teksty to mam ochote doradzic kupienie widel i zajecie
> sie profesjonalnym rozrzucaniem gnoju po polach i niezawracanie sobie
> glowy komputerami i w ogole czymkolwiek bardziej skomplikowanym od
> lyzeczki.

Gdy czytam takie wypowiedzi, jak twoje, to wpadam w rozpacz z powodu
niskiego poziomu intelektualnego ludzi wypowiadających się na forach.

Tak sie składa gościu, że pojęcie o komputerach to z pewnością mam
większe od Ciebie, a moje pytanie dotyczyło funkcjonowania serwisów
naprawczych.

> a - to jest grupa o sprzecie
Widzę, że twój umysł nie jest w stanie odnieść się do tematu innego niż
"jaki dysk kupić" albo "dlaczego komp się nie uruchamia".

> b - jak chcesz porady to powiedz co dolega laptopowi to moze ktos
> wpadnie na pomysl co z tym zrobic (przy okazji patrz pkt a, klopoty z
> zawieszajacym sie outlookiem nikogo tu nie obchodza)
Jeśli nie potrafisz mi pomóc, to nie odzywaj się wcale, bo tylko
zaśmiecasz archiwum grupy, które z kolei z pewnością niejednej osobie
nakazałeś przejrzeć zanim ta się odezwie.

> c - zakladanie z gory, ze cie oszukaja jest wyjatkowo "mile" zwlaszcza
> dla osob, ktore w tych serwisach pracuja i te grupe wspoltworza. nie
> myslisz chyba, ze ci co sie tu udzielaja i wspomagaja innych wiedza to
> sie tego w szkole nauczyli? bynajmniej. w pracy. w pracy w ktorej siedza
> i pracuja i nie maja czasu na glupoty i chamskie numery, ktore im na
> dzien dobry w swoim poscie imputujesz, kolego przyszywany
Odnoszę wrażenie, że sam pracujesz w serwisie. Do tego
najprawdopodobniej nie wyrosłeś jeszcze z ciągnięcia koleżanek za włosy.
  Tak się składa, że w naszym - i wielu innych - kraju należy uważać na
każdym kroku. Wszędzie masa złodziei i prób wyłudzenia pieniędzy. Nie
wiem, skąd się urwałeś, ale ja jeszcze nie usłyszałem pozytywnej opinii
o serwisach notebooków. Większość moich znajomych odebrała kompa po
naprawie, w którym, albo nagle padła bateria, albo "fachowcy" popsuli
coś innego. Wejdź na pierwsze lepsze forum, aby się przekonać, jak długo
czeka się na sprzęt, który powinien być naprawiany 2 tygodnie.

> proponuje wobec tego puknac sie w glowke i zastanowic nad soba tudziez
> psychiatra, bo mania przesladowcza to grozna choroba jest

To raczej ja mogę Ci polecić puknięcie się, o ile masz w co.
Jesteś jednym z tych, którzy cierpią na chorobe psychiczną
wywodzącą się ze zbyt długiego przesiadywania przed komputerem.
Najgorsze jest to, że takich, jak Ty jest bardzo wielu. Ci na prawdę
kompetentni odpowiadają na maile krótko i rzeczowo. Tacy jak Ty
natomiast mocno się produkują, żeby "objechać" pytającego. Jeśli w ten
sposób musisz się dowartościowywać, bo nikt nie docenił twojej jakże
bogatej wiedzy z dziedziny komputerów, to naprawdę żal mi Ciebie.
Należysz do tych pseudo-informatyków, ktorzy swoja edukację skonczyli na
szkole sredniej, albo ukonczyli jakas podrzedna uczelnie wyzsza.

Zastanow sie nad soba Kolego i spojrz na odpowiedz nadeslana przez
'reformowalny@op.pl'.

Jesli grupa traktujaca o komputerach osobistych nie jest odpowiednia do
zadania moich pytan? To jaka jest odpowiednia? Czy grupowicze z
pl.comp.pecet na prawde nie potrafia wypowiedziec sie na inny temat niz
"twarde dyski" i "zasilacze"?

pozdrawiam pozostalych,
Maciej